C-HR #2. Drugie wcielenie najmodniejszego crossovera!
Tak możemy zaczynać każdy poniedziałek!
Co prawda pierwsza generacja wciąż nie chce się zestarzeć i opatrzeć, a jest już druga! Przed Wami nowa C-HR!
Nam najbardziej spodobał się od razu (trudno było wybrać), boczek drzwi łączący się płynnie z deską rozdzielczą, ale to dopiero początek! Reszta robi jeszcze większe wrażenie. Jak w filmach Hitchcocka.
Stylistyka! Malowanie! Silniki! Wnętrze! Nie wiemy, od czego zacząć
Po kolei.
Po pierwsze, wygląd. Trudno nie odnaleźć nawiązania do ikonicznej już, rozpoznawalnej od razu i nie mylonej z żadnym innym samochodem, pierwszej C-HR. Ta sama, dynamiczna linia z wieloma przetłoczeniami, powodująca, że oko nie uspokaja się ani na chwilę, ciągle krążąc po zakamarkach nadwozia.
O kolorach i sposobie malowania powinna powstać praca doktorska. Widzicie ten czarny, kontrastowy lakier, prowadzący linię od dachu aż po zderzak? A klamki? Są wysuwane, a C-HR jest otwierana zbliżeniowo, a otworzyć ją i uruchomić będzie można smartfonem.
Po drugie, napędy. Aż 4 do wyboru! Są tu hybrydy z silnikami 1.8 Hybrid 140 koni oraz 2.0 Hybrid 197 koni, a także hybryda plug-in z silnikiem 2.0 Hybrid Plug-in generująca 223 koni. Ponadto klasyczna, dwulitrowa hybryda będzie również dostępna z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i. Wszystkie piątej generacji, trwałe i oszczędne.
Po trzecie, wnętrze. Zaprojektowane na nowo z plastików pochodzących z recyklingu, które wykorzystano w ponad 100 elementach w tym w nowych rodzajach tapicerki, które zostały wyprodukowane z odzyskanych butelek PET. C-HR to pierwszy model Toyoty, w którym będzie dostepne inteligentne oświetlenie ambient z możliwością personalizacji. Dostępne będę 64 różne kolory, a charakter oświetlenia będzie dostosowany do ustawionej temperatury lub pory dnia. Zaprogramowano 24 odcienie, które zsynchronizowano z każdą godziną od jasnych, porannych barw po spokojniejsze, wieczorne. Oświetlenie jest także połączone z systemami bezpieczeństwa. Dźwiękowe oraz wizualne ostrzeżenia systemu Safe Exit Assist będą wzmacniane zmianą koloru oświetlenia na czerwony w razie próby otwarcia drzwi w sytuacji ryzyka kolizji z pojazdem lub rowerzystą nadjeżdżającym z tyłu.
Po czwarte, i najważniejsze – bezpieczeństwo. Przyzwyczailiśmy Was już do standardowego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, dostępnego we wszystkich modelach , bez względu na wersję wyposażenia. Tak będzie i tutaj. Dostaniecie wszystkich asystentów w komplecie Poczujcie się zoapiekowani i bezpieczni!